Praktisch

De Sprankeling telt rond de 330 leerlingen. Zij zijn verdeeld over 16 groepen. Ons team bestaat uit ongeveer 40 medewerkers.

Schooltijden

De Sprankeling werkt met een continurooster. Dat betekent dat uw kind aaneengesloten op school is en op school luncht.

De schooltijden zijn als volgt:
Van maandag tot en met vrijdag: 8.30 uur – 14.00 uur

Schoolondersteuningsprofiel

Leerlingen hebben naast de basisbegeleiding soms extra ondersteuning nodig. Hoe we dat organiseren staat in ons schoolondersteuningsplan. We hebben aanbod voor dyslexie, hoog- en meerbegaafdheid, gedifferentieerde instructie en laagbegaafdheid.

Klachtenregeling
De Sprankeling staat voor een veilige en integere schoolomgeving. Mocht u vragen, klachten of twijfels hebben over gedrag op onze school, dan kunt u dat – vertrouwelijk – melden bij onze interne contactpersoon, Saskia Braas (tel. 0229 541 503, e-mail: (saskia.braas@skowf.nl). Hier vindt u de klachtenregeling van SKO West-Friesland.

Vakanties en vrije dagen

Wilt u weten wanneer uw kind vrij is? Hier ziet u wanneer de vakanties en studiedagen gepland zijn.

Schoolgids
In de schoolgids krijgt u een compleet beeld van onze school.

Vakanties regio Noord

Vragen?

Heeft u vragen? Stel ze gerust!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.